Linda

Fjätervålen
Nu är vi framme och det är härligt 
Det kommer inte bli så mycket inlägg från mig då det är svårt att blogga här. Men jag hoppas ni tittar in till mig lite då och då. Sen hoppas jag ni kommer åter då jag är hemma igen.
Kram L
 
Sandra

Så härligt med all snö..
Hoppas att ni hade en trevlig nyårsafton!
Gott nytt 2015

Kram Sandra

Svar: Det har varit 7 härliga dagar här uppe. Men imorgon rullar vi hem igen.
Kram Linda
Linda

Anette

Så mysigt det ser ut. Njut kära du. Kram Anette

Svar: Tack vi har njutit massor av lugnet här uppe men imorgon åker vi hem igen
Kram Linda
Linda

Marie

Ohh så härligt och vintrigt, här har det regnat bort, lite synd kan tyckas för det blir ju ljusare och finare med snö

Ohh jag är så dålig på att ta mig tid med bloggen och er bloggare nu, hinner inte =(, men försöker så ofta jag kan, hoppas det är bra med er?
kram

Svar: Man ska ju skriva i bloggen och läsa bloggar när man har tid och lust. Och eftersom att du har en liten så går ju mycket tid åt till det.
Jag har varit jätte dålig på att skriva och läsa bloggar nu, men eftersom att mottagning är ganska dålig här så tar det sådan tid att göra inlägg.
Med oss är det bra kram
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress