Linda

Fredag
Och ledig helg, men just nu känns helgen väldigt grå och trist, för här känns det som att man ska stå i stand by läge för att eventuellt bli in beordrad på jobb. Blev in beordrad  först av chefen idag tills imorgon 13-21:45 sen när jag kommit hem och var riktigt besviken över att ha blivit in beordrad så ringer de och säger att de fått in en vikarie och där kan man ju tro att jag skulle bli glad och det blev jag enda tills gruppledaren sa att, men om det blir någon annan som blir sjuk så måste du hoppa in. Så ja här är man i någon form av stand by läge och har inte en jäkla aning om hur jag ens ska våga planera något i helgen. Ska det behöva vara så.....
Kram L 
Melody and M.E

Tack för dina rara ord hos mig! Nog har jag alltid önskat mig en mor som velat vara mig nära, men jag hade under min barndom en underbar mormor och moster. De har kompenserat mycket, men lite saknad kommer jag nog alltid att bära med mig.
Hoppas att du får vara ledig och att du slipper kräksjukan!
Kram M.E

Svar: Jag fick jobba idag istället 7-14 så ja jag fick ju en dag ledigt denna helg i alla fall.Nu har jag kommit hem från jobbet och jag planerar att lägga mig en stund känner mig lite trött.
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress