Linda

Hej Tisdag
Idag har solen lyckats titta fram lite då och då, men nu när jag tittar ut så dalar det ned små, små snöflingor. Ikväll så ska vi iväg på lite julfirande på rallyklubben som min sambo är blivande ordförande för, det kommer bjudas på skinkmackor, det kan ju kännas som lite dålig middag så det kasnke blir att vi fixar något på vägen hem därifrån så man inte hungrar ihjäl. 
Men lite trist är det idag då min mage bestämt sig för att ännu en gång inte vara på min sida, utan idag har jag haft riktigt ont och jobbigt med den, men men hoppas det går bra ikväll, i värsta fall får jag väl käka min skinkmacka på muggen hehe, vilket jag såklart inte hoppas på att få göra. 
Vill önska er en härlig kväll
Kram L 
anette

Trist med magen...sol? Det har jag inte sett på hur länge som helst känns det som. Kram Anette

Svar: Ja solen tittade fram lite då och då. Det har blivit bättre med magen men inte helt bra, så det känns lite trist.
Men nu har vi kommit hem igen och sitter i soffan och tar det lite soft, antar att min kära sambo snart ska lägga sig.
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress