Linda

Idag är ingen bra dag idag är det en dålig dag
Idag mår jag inte på topp, min mage strejkar förfärligt mycket nu tycker jag. 
Det värsta är att jag ska jobba kväll idag och det känns lite små jobbigt att gå dit med en problem mage.
Men får helt enkelt hoppas på det bästa. 
Så idag blir det inte mycket till upplyftande inlägg här inte.
Så jag önskar alla en riktigt härlig Tisdags kväll 
 
 
Kram L 
 
 
Anette

Jag hoppas att din mage har rättat till sig. Kram Anette

Svar: Nja tyvärr får jag väl säga så är inte min mage så bra ännu, men hoppas att den blir det snart.Kram Linda
Tack för omtanke
Linda

Ekenäsliv

Hej vännen!
Hu, va trist när magen krånglar så. Hoppas det känns lite bättre idag.
Besöken gick bra, tack så mycket för omtanken. Jag har haft en enorm tur att få så fantastisk läkare.
Va rädd om dig!
Kram Anna

Svar: Härligt att du har fått turen att ha bra läkare. Skönt att det har gått bra.
Min mage är väl inte så bra är inne i ett skov nu misstänker jag med min kroniska tarmsjukdom.
Nu när jag kom hem från jobbet så var det bara 16 grader i vårat kök, pelletsen är slut så nu inväntar jag att sambon ska komma hem med nytt så vi kan fylla på och få upp lite värme, värmer mig så länge med en kopp te
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress