Linda

Inför fjällresan
Så har jag faktiskt klickat hem lite nytt
* Ett underställ
* 3 par skidstrumpor 
Allt för att hålla mig varm där uppe i fjällvärlden hehe, lite färg ger glädje till livet.
 
Och detta blev det och ni hittar det här https://www.intersport.se/
 
Clara underställströja Clara underställsbyxaWinter skidsockaWinter skidsockaWinter skidsocka
 
Kram L 
 
Sandra

Kika gärna in på min blogg, har gjort ett inlägg om personliga julklappar som man kan ge om man inte kommer på vad man ska köpa. Det är ganska mycket text men tipsen är väldigt bra om man vill ge personliga klappar! :)

Svar: Jag ska kika in till dig alltid roligt att titta på nya bloggar Kram Linda
Linda

Anonym

Även om jag inte är en skidmännskka så tycker jag att fjällen är otroligt vacker och avkopplande... Vi ska iväg
I Januari!
Hoppas han fick ordning på bilen efter glöggen ;-)
Fint armband du köpt från din mamma, hur är
Det med henne?

Kram
Och en fortsatt fin tredje advent
Sandra

Svar: Jag åker inte skidor heller, men jag älskar naturen och vara ute i den när jag är där, min sambo däremot älskar att åka skidor så det får han gärna göra.Ja han fick ordning på bilen, men bara tillfälligt så han måste fixa lite mera igen.
Ja det är väl så där med min mamma, de håller på och klantar sig en del på sjukhuset så det är lite upp och ner.
Kram Linda
Linda

anette

Mmmm det gäller att vara varm under. Kram Anette

Svar: Absolut det är ett måsteKram Linda
Linda

MADDISENJ.SE

Ja nog längtar man tills den lilla kommer till oss nu när det börjar närma sig. Samtidigt behöver den inte ha alltför bråttom då vi har en del att fixa innan det är dags :p

Svar: Ja det är klart att ni längtar det förstår jag, men som sagt det är ju mycket att fixa innan kan jag tänka mig .Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress