Linda

Jul känslan och julglädjen är helt bort åter
Nu har jag tappat alla känsla och glädje över att julen är i antågande.Först fick jag inte sem sen får jag sem för att nu åter inte få sem på julaftons kvällen. Alltså det känns så jäkla tråkigt och jag känner mest för att ta något gammalt och dra över mig och vakna åter till nyår eller något sådant.
Så denna dag är det en dyster bloggerska som skriver.
Kram L
Ekenäsliv

Så trist för dig...
Önskar jag kunde skriva något klokt för att trösta...
Vill önska dig en GOD JUL!
Varma julkramar Anna

Svar: Tack så mycket AnnaJust nu är det inte mycket som känns så positivt, men det går över men just nu känns allt jätte tråkigt och det känns inget roligt att gå till jobbet heller.
Önskar dig God Jul
Kram Linda
Linda

Sandra

Jag har aldrig jobbat på jul så jag vet inte känslan men förstår att du känner dig besviken när du först fick semester och sen inte och att det har varit ett velande...
När börjar du på kvällen??
Du får tänka positivt, snart är du där ifrån! Din sambo och du får börja julafton lite tidigare ihop och vips så har dagen gått..
Jag är inte så julig av mig,tycker inte den är så viktig så det kanske är lättare för mig att säga att det kommer bli bra ;-)

God Jul
Kramar Sandra

Svar: Som det är just nu är jag ledig imorgon, men jag vågar inte hoppas för mycket, så jag ställer in mig på att få jobba ändå.Kram Linda
Linda

Anette

Jag hoppas det känns bättre..... God Jul. Kram Anette

Svar: Just nu har jag sem imorgonmen jag vågar inte hoppas för mycket på det så någonstans är jag inställd på att få jobba ändå
Kram Linda God Jul
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress