Linda

Julfest med jobbet
Igår var jag då iväg på julfest med jobbet det var väldigt trevligt. 
Men från årsskiftet så kommer jag inte längre jobba kvar där jag är nu idag, jag har valt det själv och har istället valt att gå tillbaka och jobba på timmar igen, delvis för att jag tycker det är jobbigt med bussresan för mig till och från jobbet då min mage är långt ifrån bra alla dag, sen känner jag någonstans att jag har gjort mitt inom äldrevården för stunden igen, jag har i princip bara jobbat med det sen 1997 med lite avbrott från det när jag gick över och jobbade med palliativvård, handikappomsorgen och socialpsykiatrin, så känns lite som att det kan vara bra nu ett tag igen. Hur som så har jag trivts med mina kollegor, vissa har jag kommit närmare inpå livet ett andra, men det är ju så vi är som personer endel är väldigt öppna och släpper in nya människor lätt i sina liv, endel är mera reserverad, Jag själv vill tro i alla fall att jag lätt släpper in nya människor i mitt liv och försöker vara en bra kollega. 
Oj ja där kom vi ifrån ämnet lite, för det jag skulle visa vara ju bilder från julfesten ju.
 
 
 
 
 
 
Kram L 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress