Linda

Lite gott från igår
Idag är verkligen ingen bra dag för mig och min stackars tarmsjukdom, den senaste tiden stress över allt möjligt har gjort att jag kommit in i skov igen och det känns riktigt jobbigt nu. Har så jäkla ont i magen hela tiden och toabesöken de ska vi inte ens prata om hur många det blir på en dag. 
Jag börjar bli lite orolig för hur det ska gå på Tisdag när vi åker till fjälls, hoppas att det hinner lugna sig lite tills dess. 
Men imorgon ska jag fixa mina naglar och det tar tid så jag hoppas att hon som fixar dem har lite överseende med att vi kanske får göra lite avbrott för toa besök. 
 
Annars idag så är det riktigt vackert väder med solsken och fin frost på träd och gräs m m 
 
 
 
 
Igår åt vi även en riktigt god fruktsallad
 
 
 
 
Smaskens
Kram L
 
 
 
 
 
MADDISENJ.SE

Fina bilder och vad gott med fruktsallad!

Svar: TackJa det var riktigt gott med fruktsallad.
Snart bär det av för kvällsjobb här. Har absolut ingen lust alls för jag mår inget vidare och skulle nog egentligen ligga hemma i sängen och vila magen. Men det blir dyrt att vara sjuk.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

anette

Så mysigt det ser ut. Ta hand om dig. Kram Anette

Svar: Jag ska göra mitt bästa.
Ja nu är det kallt fy inte alls något skönt att vara ute i detta.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Marie

Tråkigt att magen krånglar, hoppas den blir mer till lags nu då, när ni ska åka till Fjällen, låter ju toppenmysigt =D

Svar: Ja jag hoppas att det lugnar sig nu. Men hur som så ska jag ändå försöka njuta så mycket jag kan av fjäll luften.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Ekenäsliv

Ljuvliga bilder!
Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig!
Kram Anna

Svar: tack vi har haft det bra här, men imorgon bär det av hem igen. Då ska julen städas bort, i alla fall det mesta av det.
kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress