Linda

Onsdag
Japp mitt i veckan redan och idag kör jag kväll 16-21:45 med bästa K så det blir trevligt, mindre trevligt dock är att kräksjukan härjar på avdelningen så hoppas hoppas hoppas att jag inte får tillbaka den, fy det vore katastrof. Så denna kväll och resten av veckan kommer handsprit och ytdesifektions medel att flöda både här hemma och på jobbet, för fasen inte vill vi ha den lagom till jul inte blä. 
Kram L
Käthes Mode

Hoppas du slipper bli smittad!

Svar: Det hoppas jag med, får räcka med att jag haft det en gång redan, vill inte sjukna om igen. Bara att låta spriten flöda så man spritar av ytor m m
Kram Linda
Linda

anette

Jag håller tummarna för att du klarar dig...inget kul det där. Kram Anette

Svar: Tack det kan nog behövas, men det verkar dock ha lugnat sig bland de boende nu är det mest personalen som är sjukaKram Linda
Linda

Suss

Huga, den där kräksjukan är jag rädd för... Hoppas du hade en bra jobbkväll och klarar dig från sjukdomar. Kram Suss

Svar: Ja du fy den är vidrig, jag har väl aldrig haft så ont i magen som jag hade då blä. Jag hoppas jag inte åter insjuknar
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress