Linda

Sol i mitt hjärta
Japp denna dag bjuder på strålande sol så himla vackert, man blir piggare direkt när solen strålar tittar fram bakom molnen. 
Här håller jag på att förbereda min lunch, blir enkelt idag med fiskpinnar, potatis och lite kokta grönsaker ( ärtor, majs och paprika ) 
Nu längtar jag bort till stugan i fjällen ( Fjätervålen ) där kommer vi även detta år fira nyår, men denna gång blir det med Andreas syster och hennes man och kanske även hans son och hans sambo. Ska bli så härligt att få andas fjälluft igen. 
Tänkte leta upp en riktigt tjusig bild att bjuda på därifrån.
 
 
 
 
 
Kram L
 
 
anette

Vi har firat jul i fjällen men ska inte göra det i år. Har dock lite ont i hjärtat för det. Men det får bli en skånsk jul i år. Kram Anette

Svar: Det är alltid mysigt att vara i fjällen Kram Linda
Linda

Kamilla

Vilka vackra vinterbilder.
Jag längtar verkligen efter snön på riktigt nu.

Tro det eller ej i morse vaknade vi hemma hos mig till lite puder snö på marken.

Kram Kamilla

Svar: Det var samma här ett litet litet puder hade lagt sig på backen, men jag vill ha mera snö än så Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress