Linda

Välkommen Fredag
Ja då har vi kommit till Fredag igen då, dessvärre har jag en dag kvar att jobba denna vecka och det är imorgon 16-20 känner att jag verkligen skulle behöva vara helt ledig denna helg då vi ska fira sambon på Söndag med delar av hans och min släkt. 
Vi kör på jultema för vi ska bjuda på Risgrynsgröt och skinkmacka, sen efter det blir det fika med glögg, pepparkakor och lussebullar. Vi hade samma meny förra året på hans födelsedag, men det blir som en enklare lunch då så det blir trevligt. Men som sagt hade ju uppskattat att få vara ledig helt men men det är som det är.....
 
Idag hämtade jag ut paket från AgnesAmelia nämligen ett doftljus från K.Lundqvist Stockholm i doften Hot Couture och jag lovar det doftar ljuvligt 
 
 
Kram L
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress