Linda

Visar lite från i Lördags
I lördags hade vi ju middags gäster här och då bjöd jag på nötköttscurry gryta och ris sen blev det pannacotta till dessert. Tyvärr är det inga bilder tagna på själva maten, men på dukningen blev det några bilder. Och så här såg det ut
 
 
 
 
Kram L 
Stickan!

Så fint :-)

Svar: Tack så jätte mycket Kram Linda
Linda

Sandra

Vad fint du har gjort!

Hoppas att du slipper att jobba på julafton...
Ibland funderar jag på hur det är att jobba på julafton jag som inte är så julig av mig kanske skulle tänka mig det några timmar ialla fall, sen vill man ju iofs vara med barnen..

Om jag inte kikar in så önskar jag dig en riktigt fin och God Jul

Kram Sandra

Svar: Tack Önskar dig en God Jul med
Kram Linda
Linda

A House With A View

Vad stämningsfullt och vackert du dukat! Gissar att gästerna blev nöjda och trivdes där :) Så fina ljus lampetter på väggen där också!

Julkramizar aka

Svar: Tack så mycket, jag hoppas att de trivdes bra. Ljus lampetterna är köpta på Jotex för tok många år sen
Kram God Jul och Gott nytt år/ Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress