Linda

Att ha fått fukt i garderoben
Japp här av någon konstig anledning så har det gått in fukt i min garderob och min ena vinter jacka passar inte längre konstigt, konstigt
Så om så där 3-5 dagar kommer denna flytta hem till mig för ett bra pris 559 kr från Nelly.com
 
 
Kram L
anette

Haha sånt som händer. Kul med nytt i alla fall. Kram Anette

Svar: Ha ha ja det är kul med nytt, men hade ju varit ännu roligare om det hade varit åt andra hållet att allt har blivit för stort. Kram Linda
Linda

Sandra

Åååå den föll mig i smaken, attans snygg till ett kanon pris ju!! Så synd med fukt i garderoben... Eller inte ;-) (eller jo inte så kul med fukt)
Hoppas att din förkylning släpper snarast
Krya på
Dig
Kram Sandra

Svar: Ja jag gillade den och som sagt det var ett bra pris med.Nja den där fukten kunde jag ju varit utan, inget vidare att gå upp i vikt vill jag lova.
Idag blev jag hemma från jobbet min förkylning har tagit över helt
Kram Linda
Linda

Sandra

Hmm jag måste missuppfattat dig! F'låt! Jag läste det som du hade fukt i garderoben och kläderna var förstörda pga av fukt... Vikt var ens inte i mina tankar...
*skäms
Kram Sandra

Svar: Ha ha ingen fara jag drog ett dåligt skämt hehe . Det är inte så lätt att vet hur folk menar alla gånger.
Du behöver inte skämmas alls
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress