Linda

En kall och dimmig dag och nya ljusstakar
Idag har det varit kallt och dimmigt mest hela dagen, så man har ju inte direkt blivit pigg av att titta ut.
Och inte nog med detta så har även min kroniska tarmsjukdom ( ulcerös kolit ) bestämt sig för att vara lite extra jobbig, så frågan är om jag är på väg in i ett skov eller om det bara är något tillfälligt, hoppas på det sist nämnda. 
Jag skulle egentligen ha hälsat på mamma på sjukhuset idag, men kände att min mage inte riktigt skulle palla det, var orolig till och med för bussresan hem, men det gick vägen utan större problem. 
Så ikväll så tar jag det mest bara lugnt och hoppas på en bättre dag imorgon istället. 
 
Men det jag kan visa denna dag är de fina ljusstakarna som jag hämtade hem igår
Dessa små finingar är beställda från http://www.lillategelbruket.se/
Helt klart värt att besöka sidan, det finns mycket fint 
 
 
 
Kram L 
 
Marie

Fint du pyntat med, och så tråkigt med magen, men bra att bussresan gick bra hem ändå, hoppas magen blir bättre snart

Svar: TackJa jag hoppas att magen blir bättre snart, men det känns inte så riktigt nu tyvärr.
Men en dag i taget får jag ta
Kram Linda
Linda

Ekenäsliv

Hu va jobbigt med magen... Inte kul med skov.
Va nu rädd om dig och hoppas du får en fin helg!
Kram Anna
Ps: så fina ljusstakar!

Svar: Ja det är riktigt jobbigt med magen typ varje dag mer eller mindre. Men man lär sig leva med det också som man gör med så mycket annat också. Tack jag gillar ljusstakarna med
Ha en fin helg du med
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress