Linda

Gårdagens middag och mys visas idag
Efter middagen igår så blev det slöar än slöast vill jag lova, jag satte rumpan i soffan och sen blev jag sittandes där tills jag bestämde mig för att lägga mig och läsa lite. 
 
Så jag bjuder på de bilderna idag istället 
 
 
 
Ja lite nyttigt gott blev det igår kväll
Kram L
 
Jessica

åh vad gott med räkor, älskar det!

Svar: Hej trevligt att du tittar in till mig välkommen åter.Ja visst är det riktigt gott med räkor, jag skulle kunna äta det varje dag mums.
Idag hände det något mera här i vår stad, det snöar årets första snö. min sambo är överlycklig jag nja inte lika kanske.
Kram Linda
Linda

Sandra

Ibland är det rätt skönt att bara slå sig ner och inte göra nåt!
Snö???? Nä här har det inte kommit en flinga men visst är det mysigt när de första flingorna dalar!
Skönt med en ledig helg nu då :-)

Kram på dig
Sandra

Svar: Snön som föll igår har redan smält bort, det är för varmt på backen för att den ska ligga kvar. Men det kanske kommer mera snö snart igen, det är rätt så kallt ute.Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Anette

Gott! Idag har jag jobbat sen har jag legat i soffan men jag bestämde det redan i morse.. Så skönt. Kram Anette

Svar: Härligt man behöver sådana dagar då man bara är för att orka ta tag i de andra dagarnaKram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress