Linda

Onsdag
Idag är det Onsdag och helgen börjar närma sig åter, jag jobbar min sista dag imorgon denna vecka sen är jag ledig Fredag-Söndag så skönt med 3 dagars ledigt.
Idag slutade jag jobba redan 13 så då for jag ner mot stan med bussen för att jaga efter farsdag present, jag hittade en fin tröja som kändes skön i mörkgrön färg så den slog jag till på. 
Sen hittade jag ju såklart lite fint till mig själv med som vanligt och det tänkte jag visa er vad det var.
Sen efter en snabb sväng på stan på lite mera än 1 timme så satt jag åter på bussen på väg hem, för ett stopp på Ica Maxi på vägen där jag handlade inför kvällens middag. Som jag säkert också kommer visa er under kvällen. 
Vad har ni gjort denna dag?
 
Vet ni här sägs det att det ska snöa hela dagen imorgon man får väl se vad det blir med det. 
 
Vad kan gömma sig i denna påse?! 
 
 
Det ska jag visa sen 
KRAM L 
 
Marie

Bra att du unnat dig att shoppa, samt skönt att vara lite långledig då. Ohh ska ni också få snö, vill jag gärna ha med =D

Svar: Ja det blev bara 3 saker jag unnade mig och allt var på rea så det blev billigt. Ja nu så dalar flingorna ner här hemma i våran stad lite mysigt men ändå lite trist för då är det verkligen vinter nu. Men får se hur länge detta blir kvar.
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress