Linda

På väg till sjukhuset
Så här såg jag ut när jag var på väg till sjukhuset idag 
 
 
Efter middagen idag så tog jag tag i det där diskberget som varit sen i Fredags då vi hade gäster, men jag har ju jobbat kvällar hela helgen så har inte riktigt orkat ta tag i det, men nu så nu fick det vara nog, det ser så äckligt ut när det står disk överallt. 
Nu ska jag ta min kopp med te sen ska jag bege mig in till soffan och mysa ner mig där, men först ska ag ta och slänga in mina arbetskläder i tumlaren, så jag har något att ha på mig imorgon på jobbet.
Ha en härlig kväll
Kram L 
 
anette

Snygging....Kram Anette

Svar: Tack är inte du allt för rar då.Kram Linda
Linda

MADDISENJ.SE

Åh tack så mycket för din fina kommentar <3

Svar: Var så lite såKram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress