Linda

Solig dag
Och genast blev man piggare bara solen kom fram. 
Igår efter jobbet så höll jag på och fixade lite mera här hemma inför advent, så jag tänkte visa lite bilder från det
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram L 
 
G I N A ~

så fint! :D

Svar: Tack så mycketVad kul att du tittat in här hos mig.
Välkommen åter
Kram Linda
Linda

Sandra

Imon ska jag skicka upp mannen på vinden och hämta jullådorna!
Mysigt med alla stjärnor och stakar nu!

Kram
Sandra

Svar: Ja det är riktigt mysigt med alla stjärnor och stakar nu som kommer upp. Jag ska väl ta och fixa det sista på Torsdag, sen får det räcka för stunden, för att närmare julafton ta fram lite mera tomtar och annat
Kram Linda
Linda

anette

Jag beställer lite sol hitåt och gärna mer tid så jag hinner med att adventspynta----Kram Anette

Svar: Åh har ni inte haft sol hos er?Här har det varit en jätte vacker dag med mycket sol, så det kändes väl lite så där att åka och jobba 14.
Ja mera tid kan man önska ibland, nu jobbar ju jag bara 75% så jag har mycket mera tid över nu än när jag körde 100% så just nu tycker jag det är skönt att bara gå 75 efter mååååånga år på 100. Men jag vill gärna jobba 100 snart igen.
Ha en fin kväll det lilla som är kvar av den
Kram Linda
Linda

Kamilla

Men oj, vad du är duktig som redan hunnit göra så fint inför advent.
Själv har jag bara köpt några nya stjärnor och lite julblommor.

Dags att plocka fram alla adventssaker och i alla fall
bestämma hur de ska placeras i år.
Det får bli mitt projekt i eftermiddag.

Så mysigt du har det hemma hos dig.

Kram.

Svar: Tack vad kul att du tycker att jag har det mysigt hemma hos mig. Ja ska fixa lite lunch här nu, lite sent jag vet men så blir det ibland
Ha en fin dag så ska jag kika in till dig sen
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress