Linda

T.G.I.F
Japp då var helgen här då och denna helg händer det lite roligheter. 
Ikväll är jag bjuden på fest med det härliga gänget från Eddavägen, en del av dem har jag nästan inte träffat på 1 år så det ska bli skit kul verkligen. 
På Lördag ja då är det kanske inte så mycket roligt som händer, utan mera nödvändigt. Då ska vi försöka röjja i källaren lite så det blir lite ordning där nere. 
Söndag då blir det Julita julmarknad under dagen för att avsluta på kvällen med att fira fars dag. Så ja denna helg lär väl springa iväg om man säger så. 
Så nu ikväll kommer allt min kära Nikon kompis få följa med för lite kul bilder.
I skrivandets stund sitter jag och dricker cola och käkar en kola boll mycket gott.
 
 
Måste nog snart piffa till mitt skrivbord så det blir lite fint, bra slitet kan man säga, var ju så när jag köpte det för jag gillade modellen på det så eftersom att jag ändå tänkte göra om det så spelade det ju ingen roll. 
Kram L 
 
 
 
 
 
 
Suss

Så gott ut det där. Hoppas du har en rolig kväll på festen. Kram Suss

Svar: Vi hade jätte kul och de andra vara så snyggt utklädda hehe. Ha en fin Lördag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress