Linda

Tid för förändring
Från och med årsskiftet så kommer det bli en förändring i mitt liv kanske inte till den bättre på ett sätt, men dock till det bättre på ett annat sätt. 
Men mer om det kommer jag berätta sen, måste ordna lite saker innan bara. En sak är redan fixad nu återstår bara resten.
Ja när jag åter läser detta själv så är det väldigt luddigt, men det är så det får vara just nu tills allt är fix och färdigt. 
 
Vad har ni haft för er denna helg då mina kära läsare?
Igår hade vi min sambos syrra och man över på besök här, vi käkade paella som var riktigt smarrigt. Sen efter det blev det kortspel och denna gång som alltid blev det en 4 mans vist, jag tycker det är jätte kul att spela kort och just det, för man måste ändå tänka lite och samarbeta. 
Har ni några roliga spel ni brukar spela?
 
Visar lite av gårdagens dukning i guld och rosa, missade helt att fota maten hehe 
 
 
 
Kram L 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress