Linda

Vi ser det snöar......
Japp då kom den utlovade snön då, rätt så fint när flingorna dalar ner, men det är för varmt på marken så det smälter bort direkt då det nuddar asfalten. 
Min sambo valde att jobba hemma idag så han klev upp 8 och givetvis så vaknade jag då. Sen så valde jag att somna om en timma till och när jag precis hade somnat om så öppnas dörren till sovrummet och han ger mig en puss på kinden och väcker mig och meddelar att det snöar ute, ja lite sött var det allt men som tur var så lyckades jag somna om igen efter det. 
Som ni ser så är det vitt på bladen på trädet.
 
 
Jag lovade att visa vad påsen innehöll som jag visade igår och här kommer innehållet 
Kavaj/ jacka från Kappahl 250 kr 
Smycken från Accent typ 50 kr var 70% rabatt 
 
 
 
 
Ja det var vad jag unnade mig igår
Nu dags för en kopp te.
Kram L 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress