Linda

Då har det blivit kväll
Då var Torsdag kvällen här och min ledighet börjar gå mot sitt slut för denna dag.
Tänkte visa dagens jag innan jag åkte till mamma på sjukhuset. 
Sen kommer det en bild från kvällens middag som jag käkat i min ensamhet, sambon är på möte ikväll.
Men först ska jag ta och fixa mig en kopp te.
 
Middagen denna kväll
 
Jag har satt mig i blogg rummet igen, var bra många månader sen jag satt här och bloggade, har blivit att jag sitter i soffan på kvällarna och gör det.
 
Alltså jag är verkligen svag för vitchoklad, hemska tid det är ju verkligen den mest onyttiga choklad som finns.
Men lite gott fick det bli denna Torsdag för ska man se helt krasst på det hela så är detta ju faktiskt min helg dag. 
 
Dagens jag 
Kram L
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress