Linda

Fredags mys
Japp Fredag är det och det innebär att man kan få mysa till det lite, speciellt nu när det är sådant rusk väder ute, det har varit kallt och regnat mest hela dagen. 
Imorgon ska vi en vända till tippen med en massa saker så blir ju inte så kul om det ska vara samma väder då.
 
Han ser ju i alla fall lycklig ut min sambo
Godis är gott 
 
Hur mysigt är det inte att tända en massa ljus om kvällarna och kura inne
Kram L 
 
Marie

så mysigt ni hade det, fredagsmys är det bästa. Vad tråkigt med din mamma, förstår att du mår dåligt, men man kan ju bara finnas där.

Hoppas att ni får något att se fram emot snart, känner igen mig i det, ett tag gick allt emot en bara kändes det som

Styrke kramar

pernilla

det såg mysigt ut :D

MATILDA

Vad mysigt! Fredagen är till för mys :)

A House With A Viewa

Härligt kvällsmys!! Och såååå gott med godis, jag borde ha köpt lite till i kväll, VARFÖR GJORDE JAG INTE DET!!!??! Fniss :)

Kramar aka

Svar: Ja godis det är gott, men tyvärr inte allt för nyttigt för figuren hehe, men min är redan förstörd så ja så stor skillnad blir det nog inteHa en fin Söndag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress