Linda

Mitt i veckan
Japp då har Onsdag hittat hit och börjar så också gå mot sitt slut denna kväll. 
Jag har haft det fullt upp på jobbet idag så känner mig lite trött i fötter och ben.
Efter jobbet blev jag upplockad av svärmor sen åkte vi och handlade lite, eller ja jag handlade i alla fall. 
Så det blev en papp påse som fick följa med hem med lite smått och gott, i påsen fanns bland annat pepparbiff som jag ska njuta av imorgon då sambon är på möte hela kvällen, typiskt nog när det infaller på min enda lediga dag denna vecka. Jag köpte även 2 st spöken bakelser som vi nu har ätit en av som vi delade på jag och sambon.
 
Denna dag har bjudit på bland väder först sol, sen regn och sen sol och sen regn igen, som värsta Aprilvädret. 
Har inte så mycket att skriva om idag, har inte hänt något utöver det vanliga.
Men jag har glömt visa min hårfärg jag köpt och även min parfym som luktade ljuvligt 
 
Hårfärg Sayoss bright red 
 
Parfym: Bvlgari 
 
Kvällens dukning i turkost 
 
 
Nya vackra rosa rosor 
 
Kvällens go bit spöken bakelse från Ica Maxi 
Kram L 
 
 
 
 
 
 
 
Anette

Låter som en bra dag. Pepparbiff......det låter gott! Kram Anette

Svar: Ja det är riktigt smarrigt, jag passar på då sambon inte är hemma för han gillar inte pepparbiff. Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

frida svensson

så tråkigt att höra om era försök som inte vill bli. Dock en inte alls ovanlig problematik och vi har flera vänner som har liknande problematik! Tänker på dig! <3

Svar: Tack så mycket, ja ja någon gång ska det väl lyckas hoppas jag Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress