Linda

Nu har det börjat
De där kalla vädret, imorse var det 2 minus när sambon åkte till jobbet och jag låg kvar i säng värmen 3 timmar till efter det att han åkte, jag ska jobba kväll idag så därför så kunde jag ju ta mig en skön sovmorgon. Ja då kanske man snart får plocka fram vinterjackorna då om det ska fortsätta så här. 
Fredag idag men här är det inget Fredags mys planerat, för jag ska vara på jobbet 16-21 så jag får mysa helg imorgon istället då jag slutar 14 och vi ska hem till ett par vänner för lite god middag och trevligt sällskap. Så det ser jag fram emot, fast innan det är möjligt så har jag ett gäng arbetstimmar framför mig inte mindre än 11,5 ja nu räknar jag bara timmarna jag jobbar idag och imorgon. 
Nej jag undrar jag om jag ska ta tag och vika ihop tvätten och lägga in i skåpen så man är av med det i alla fall, sen måste jag nog diska upp lite saker med.
 
Kram L 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress