Linda

Ny vecka nya tag
Japp då startar v 44 
Här började veckan med en riktigt gråmulen dag och det har varit mörkt mest hela dagen. Men ja det är ju höst så vad har man att vänta sig.
På jobbet idag var det stressigt mest hela tiden, fullt upp. 
Till middag idag så fick det bli hemmagjorda köttbullar och de var ritkigt goda om jag får skryta lite över min egen matlagning. 
Vad har ni hittat på denna Måndag?
Funderar på om jag ska se cancer galan eller om jag ska titta på något annat ikväll, vi får se.
 
Jag pratade med min mamma idag och det var inte så bra, hon har fått en infektion i ett finger och eftersom att hennes immunförsvar är helt utslaget så är det ju svårt att få bukt med detta, bara hoppas att de löser det så att det inte blir värre. 
 
Nej dags att ta kväll här borta har tänt upp med en massa ljus så här blir det soffhäng för resten av dagen.
 
 
 
 
 
 
 
Ja så här får kvällen se ut hos mig denna Måndag 
Kram L
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hanna - Min väg till att bli en bättre löpare + ytligheter

Hemmagjorda köttbullar är godast. Vad mysigt det ser ut med alla tända ljus.

Svar: Ja det är riktigt gott det. Jag är en riktigt ljus eldare vill jag lova, vet inte hur många värmeljus och vanliga ljus jag bränner på ett år, men det är ju så mysigt ju.
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress