Linda

Söndag
Idag så börjar jag blogga här istället och får se om jag trivs med denna portal.
Så välkomna hit till mitt lilla kryp in. Jag hoppas att de som följde mig på min förra portal även kommer följa mig här. 
 
Denna dag bjuder på riktigt grått väder och kallt i våran lilla stad. 
Om ett tag när min kära sambo kommer hem så ska vi ge oss ut i skogen och leta svamp, det gäller att klä på sig så man inte fryser allt för mycket bara. Nu kom han hem min kära sambo så jag får nog allt ta och byta om så vi kommer iväg, men nu tittar jag ut och det vräker ner regn fy vad trist.
 
Jag bjuder på lite bilder från igår då jag var ute på promenad i 2 timmar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sandra

Så trevligt med en flytt...
Hösten är allt bra vacker!

Så härligt med en promenad!
Kom ni ut i skogen trots regn ??

Kram Sandra

Angelica

Söndagar ska spenderas med promenader och avkoppling. Hoppas att ni helg varit grym.

Linda

Hej Sandra
Ja jag måste ju prova i alla fall sen får vi se om jag blir kvar här eller om jag återgår till min gamla igen, det visar sig.
Kram Linda

Linda

Hej Angelica
Min helg har varit bra, hoppas din med har varit det
Kram Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress