Linda

Gårdagens fika innan jobbet
Igår så blev det en fika innan jobbet i solskenet vi ser ut att ha haft kul i alla fall enligt mitt skratt på bilden nedan.
 
 
Bjuder på en lite suspect bild av mig själv, vet inte vad jag ska tycka om detta motiv, men det bjuder jag på, jag ser ju i alla fall glad ut 
Kram Linda 
 
 
A House With A Viewa

Vilken söt bloggerska! Så kul att få se vem som driver bloggen :) Och vilken härligt plats för fika i solskenet!

Många påsk-kramar aka

Svar: Tack är inte du för rar.Jag är väldigt dålig på att visa bilder på just mig själv, det blir bara någon gång ibland.
Ja det är mysigt där på våran lilla uteplats.
Ha en fin kväll
Glad Påsk
Kram Linda
Linda

Sandra

Härligt med fika i solskenet...

önskar dig en Glad Påsk

Kram Sandra

Svar: Tack detsamma Sandra önskar er med en Glad Påsk Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress