Linda

Gårdagens middag
Hej Måndag och ny vecka med nya möjligheter. 
Denna vecka jobbar jag kväll mån-tor och dag på fre lite jobbigt med så många kvällar. På Fredag kommer min kära vän M hit och ska vara kvar här tills på Söndag, så planen är ett vi ska strosa på stan på Lördagen under dagen och sen på kvällen ska vi ut och käka på Grappa. 
Annars finns det inga planer alls denna vecka eftersom att jag mest bara jobbar kväll, så hinns det inte med så mycket alls.
Har ni några planer för veckan då kära läsare? 
 
Igår så käkade vi hemmagjorda burgare det var så himla gott mums !!!! Vi gjorde dem med extra allt i :)
 
 
Vad brukar ni ha i era burgare? 
Ha en fin Måndag alla 
Kram Linda 
 
 
ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :D

Svar: Ja det var riktigt smarrigt Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

frida svensson

men asså guuuud vad gott! med en nyfödd bebis och sjuk sambo är jag glad om jag får i mig två mackor ikväll! drägglar typ över dessa bilder! =)

Svar: Jag förstår att det måste vara fullt upp nu när den lille har kommit. Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress