Linda

Hej soligaSöndag
Idag är det riktigt vackert väder ute, men när man inte är i lä så blåser det kallt. 
Jag började min dag med lite frukost som numera har blivit en liten van. Idag blev det en lite enklare variant än igår.
 
 
 
Får se om jag och sambon tar oss en promenad lite senare här under dagen. 
 
Vi har nyss avslutat en spontan fika med grannarna, det är så trevligt då man kan göra så. Igår blev vi spontan inbjudana till dem för att äta lite små plock mat och kex också en tevlig sak när det blir bara spontant så. Man behöver ju inte göra så avancerade saker det viktigaste är ju att umgås och ha en trevlig stund. 
 
Igår köpte jag lite kryddor som jag planterade om 
Det fick bli dess
 
* Timjan
* Basilika
* Rosmarine
lite kryddor man ändå använder lite då och då.
 
Ha en härlig Söndag
Kram Linda 
 
 
anette

Det är så fint med färska kryddor i köket men mina dör efter bara nån dag. Hur gör du? Kram Anette

Svar: Vi får se om de överlever köpte dem igår, men jag hoppas att de överlever. Får visa ny bild om en vecka och visa hur de ser ut då.Ha en fin ny vecka
Kram Linda
Linda

Anonym

Jag har satt fröer nu i Helgen Så nu håller jag tummarna!
Så skönt att du fick hälsa på din pappa, även om
Han inte pratar så har ni setts och det måste kännas skönt!
Hoppas han blir bättre
Kram Sandra

Svar: Hoppas dina frön tar sig.Ja det känns jätte bra att ha fått hälsa på honom, han är ju medveten om att man är där för det syns ju på honom, men om han känner igen oss är en annan sak.
Ha en fin ny vecka
Kram Linda
Linda

maria at inredningsvis

Hahahha ÄLSKAR katten därbak :) min katt brorsan smyger också in på ALLA mina foton en riktig stjärna är han.

Om du gillar badrums tips kan du kika in hos mig :)

Ha en toppen vecka.

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

Svar: Ja de har ju en förmåga att komma med på bild när man inte vill ha dem med hehe. Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress