Linda

Mitt i veckan dag igen
Oj oj vad veckorna springer på redan Onsdag. Nu har jag bara en arbetsdag kvar efter denna för jag har tagit en sem dag på Fredag då jag tänkte besöka mamma på sjukhuset och sen kommer en god vän hit och ska vara här över helgen, vilket jag säkert redan skrivit, men ni får stå ut med att jag är lite tjatig.
 
Idag började min morgon med en skön dusch sen gick jag ut i trädgården och fotade lite och plockade mig en bukett med gullvivor och pärlhyasinter som nu pryder vårat matsals bord.
 
vad har ni gjort denna morgon då? ni som säkert har varit uppe mycket längre än vad jag har.
 
Vet ni att jag har köpt mig en allt för tidig födelsedags present, något jag läääänge velat ha men inte känt att jag vill lägga pengar på. Men nu, nu slog jag till på min allra första MK väska och den hittar ni i denna butik 
 
 
Vad tycker ni? jag ska hitta en fin plånbok som matchar med men det blir en senare fråga, för jag vet inte riktigt vilken jag vill ha.
 
Och den ser ut så här
 
Här kommer lite bilder på det jag fotade
 
Vårat plommonträd har börjat slå ut 
 
Någon buske som också växer utmed våran gata
 
Träden utmed våran väg har verkligen grönskat sen i helgen
 
Buketten 
Kram Linda 
 
 
 
Hanna Karlsson

Vilken snygg väska!

Svar: Tack så jätte myckethoppas att du haft en bra dag
Kram Linda
Linda

anette

Snygg väska....slå till med en plånbok också ;) Kram Anette

Svar: Tack ja men lite senare tänkte jag göra det.Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Maria

Fina trädgårdsbilder! Å snygg väska du unnat dig, det gjorde du rätt i!
Kram/ Maria

Svar: Tack.Ja jag har länge velat ha en MK väska så nu slog jag till, man måste unna sig lite dyrare saker ibland.
Ha en fin helg
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress