Linda

Mitt i veckan
Och bara en arbetsdag/ kväll kvar att jobba och det känns härligt för sen är jag ledig 4 dagar så nästa arbetspass blir på Tisdag nästa vecka, men först en dag kvar att jobba. 
På Fredag har jag och A bestämt oss för att besöka mina föräldrar så då bli det att äta lite god mat från Rhodos restaurangen i Katrineholm, de har riktigt god mat.
Mina föräldrar blev jätte glad över att vi tänkte komma dit och hälsa på, jag är dock orolig för min mamma som får febertoppar lite då och då och det känns inte som en bra sak då man har blodcancer. Men får hoppas att det är något övergående. 
 
 
Nu till något annat. 
Här hemma njuter vi lilla Lördag med god mat och andra goda tilltugg och sen har vi tänt en brasa och en massa ljus, utanför fönstret har det blivit mörkt och jag tror att det kan bli lite regn med ikväll/ natt.
Vad hittar ni på denna mitt i veckan dag?
 
Nu tänkte jag bjuda på lite pics från kvällen 
 
 
 
 
 
Lite mys bilder från oss.
Kram Linda 
 
 
 
 
JUNITJEJ

Så fint dukat.

Svar: Tack så mycket kul att du tycker det är fint. Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

anette

Det ser riktigt mysigt ut. Kram Anette

Svar: Tack vi hade mysigt.Hur har du det denna dag då? Jag hoppas allt ät bra med dig
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress