Linda

Ett litet hej
Hej på er kära läsare som sagt det har varit dåligt med inlägg under helgen men det beror på att jag spenderat hela helgen på jobbet så jag har inte hunnit med att göra några inlägg alls.
 
Idag har jag i alla fall varit till Länsförsäkringar och ska byta till dem som bank istället för att ha Swedbank och det känns bra, väldigt trevlig hon jag hade möte med. 
Så det är vad jag har hunnit fram tills nu. Ja jag har hunnit dra igång en maskin med tvätt och sen även bäddat rent i sovrummet. 
Jag har även varit och lämnat blodprov som jag måste göra var 3:e månad på grund av min medicinering. 
Idag är det varmt men ganska mulet, så det är väl uppladdningen inför regnvädret som sägs ska komma imorgon. 
 
Till helgen så skulle jag ha haft mina kollegor på grillkväll här, men eftersom att det var så få som kunde komma i helgen så ställer jag in det och försöker hitta ett annat datum då det kan passa bättre. 
 
Köpte ju liljor till helgen som blommar fint, men de var doftfri, annars tycker jag liljor luktar så himla gott, men det kan vara lite stark lukt på dem.
 
 
 
Kram/ Linda 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress