Linda

F.R.E.D.A.G
Japp då var den här Fredag och jag har ledigt nu fram till på Måndag så ikväll ska vi ha middags gäster här, vi tänkte grilla för det är ju så jäkla smarrigt att grilla. 
 
Annars denna dagen började inte så himla bra för mig jag vaknade med en hemsk migrän och tog en migräntablett sen somnade jag om, vaknade nästa gång fortfarande med hemsk migrän tog en migräntablett till och drog på med ett lager linnex på nacken och somnade om en timme till. Visst lite känning av värken har jag, men det gjorde susen med dessa dunderkurer så nu är man på banan igen.
 
Till lunch denna dag fick det bli sallad är så gott med sallad det är så lätt på något vis.
 
 
 
Detta får bli allt jag skriver för denna gången, bli säkert mer under dagen/ kvällen.
Ha en härlig Fredag 
Kram/ Linda 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress