Linda

Lördag lunchtid
Då var lunchen avklarad i detta hem för denna gången. 
Min kära sambo är iväg på nöjen han är nämligen och kyr rallytävling idag, så hoppas allt går bra för honom och att han trampar gasen i botten och kommer på en bra placering. Så lycka till mitt hjärta idag.
Jag har passat på att städa här på morgonen, så skönt när det är klart.
Jag får se vad jag hittar på här under dagen, kanske en promenad här borta i skogen vid oss, med lite tur kanske man hittar svamp också i så fall. 
Vad hittar ni på denna dag?
 
Igår hade vi ju gäster här hemma, det blev inte några bilder tagna direkt på det, men vi hade väldigt trevligt och E och D hade med sig rödbetor och sallad från sin trädgård sen hade E bakat ett jätte gott rödbetsbröd som vi fick. Hon den där E är så jäkla duktig på att baka. Jag önskar att jag hade mera intresse för just det. 
 
 
 
Kram/ Linda 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress