Linda

Utnyttjat presentkort från min födelsedag i Juni
Idag utnyttjade jag mitt presentkort på 500 kr på lyckebo här i stan. Det är en inredningsbutik, men då det inte var någon inredningsdetalj jag fastnade för denna dag så fick det följa med en blus hem och ett doftljus. Jag ska ju byta bank så jag var och fixade det sista med det nu idag, sen passade jag på att strosa runt på stan ett tag,men det blev en kort stund för det var ju inget särskilt mera än att utnyttja presentkortet som var tanken och mer än så blev det inte heller, nöjd med mig själv som inte shoppade något mera, jag brukar ju annars vara väldigt duktig på just det att shoppa. Så en klapp på axeln till mig.
 
Idag var det sista dagen på Skrinnarvägen imorgon byter jag jobb och hamnar på Ängstugan istället. Blandad känsla när det kommer till det, men det kommer säkert gå bra.
 
Fick precis meddelande via skype att sambon är på väg hem vilket inte händer så ofta vid 16 tiden direkt. Så det är ju bra att han kan komma hem lite tidigare.
 
 
 
 
 
Kram/ Linda 
Anonym

Vilken fin blus du köpte...
Ibland tycker jag att det är svårt att köpa när man vet att man kan och har presentkort Att utnyttja men när man inte har det så tycker jag att man ser en massa fint

Hoppas din dag på nya jobbet gick bra
Kram Sandra

Svar: Tack jag använde blusen idag, jätte skön. Ja visst är det svårt att hitta något då man har ett presentkort att utnyttja. Denna blus är köpt i en inredningsbutik här i stan, de hade inget som jag fastnade för i inredningsprylar, inte denna gången i alla fall.Första dagen på jobbet har gått bra är ju på intro denna vecka så mycket info som ska in. Men det kommer nog bli bra då man kommit in i jobbet.
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress