Linda

Återblick
Ja efter lite tystnad här inne så har jag hittat tillbaka igen. Jag har haft fullt upp sen sist jag skrev något.
 
Vi börjar med i Fredags:
Då åkte jag och Andreas till Stockholm runt 12 tiden så när vi kom fram började vi med att käka lunch på en bra grill restaurang, sen var det dags för incheckning på hotellet där vi tog en liten power nap för på kvällen runt 18 tiden så skulle vi ju iväg på julbord som en leverantör till Andreas jobb hade ordnat på Hamburgerbörs, så vi började med julbord, sen vid 21 så uppträdde Alcazar i ett par timmar, så en väldigt trevlig Fredag hade vi. Sen bar det av hemmåt för att sova lite.
 
Lördag:
I Lördags så hade vi en hel dag oplanerad, så det blev shopping på stan och jag har handlat klart julklapparna, så nu är det klart så nu kan man ta det med ro fram till jul i alla fall. På kvällen så blev det middag sen gick vi vidare till en pub, men det var lite trist för de hade inga alkoholfria alternativ direkt att välja på så det fick bli en cola för mig och en cider för Andreas, sen bar det av till hotellet igen för att ha en lugn kväll på hotellet. 
 
Söndag:
Så var det dags att ta sig hem igen mot Eskilstuna, men vi hade några timmar att slå bort så det blev lunch och fika och bara sitta och prata och ha det bra innan hemfärd. 
 
Ja det var våran helg i korta drag.
Tyvärr tog jag inte några bilder alls direkt med min kamera så jag har inget att visa er från våran helg, det mesta har jag lagt upp på fb och instagram.
 
 
Kram/ Linda 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress