Linda

Barnrum
Japp då har vi börjat lite smått att fixa till inne i barnrummet det är dock inte klart utan det ska in mera inredningsprylar och lite mera piff, men vi har i alla fall börjat. Så här ser det ut just nu
Kan någon gissa vad det blir vi ska få en pojke eller flicka?
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna dag är mest en stressad dag då jag börjar jobba 13 hatar att börja 13 för man hinner inte göra så mycket hemma och äta lunch är bara att glömma då jag inte är som andra människor som kan äta maten och sen dra iväg direkt, det funkar liksom inte sen jag fick min tarmsjukdom för rätt vad det är så drar magen igång och då måste man på toa direkt, så nej jag måste alltid äta minst 1 timme innan jag ska iväg på något. 
 
Igår fastnade jag vid Nobelbanketten som visades på tv, det är så kul att se alla vackra kläder de har på sig. Var det någon mera som fastnade vid den?
Ikväll när jag kommer hem från jobbet så ska jag titta på Julen med Ernst spelade in det igår nämligen. 
 
På måndag måste jag verkligen söka för mina fingrar som domnar bort på höger hand och värken jag har i armen är hemsk. Hoppas att de kan göra något åt det i alla fall. I värsta fall blir det kanske operation vi får se vad de säger, men det börjar bli riktigt jobbigt att inte kunna göra vardagliga saker utan att det domnar.
Ha en härlig Fredag alla 
Kram/ Linda 
Sandra

en kille <3 grattis vad roligt :-)
Usch inget vidare med fingrarna, så hände mig med med båda barnen!
Hoppas du får en bra arbetsdag och en trevlig helg
Kram Sandra

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress