Linda

Dan före dopparedagen
Ja då har vi kommit så långt på detta året och det börja lida mot sitt slut.
Detta år har varit kantat av både sorg och glädje
Sorgen över min far som gick bort i Maj och sorgen över min sjuka mamma.
Men en av de största glädjande detta år är att ha blivit gravid, efter 1,5 års väntan på det så blev det så till slut.
Så till nästa Jul så kommer vi ha vår egen lilla familj och nya traditioner att påbörja. 
 
Vad önskar man till nästa år då? 
 
* Mindre sorger
* Ett friskt barn
* Många skratt
* Att få vara frisk
* Mycket, mycket mera 
 
Har ni några stora planer eller förändringarsom väntar nästa år?
 
Jag vill passa på och önska er alla en riktigt God Jul
 
 
 
Kram/ Linda 
Sandra

Livet är verkligen en berg o dalbana...
Njut nu av julen och att ni har något fantastiskt att se fram emot 2016... Önskar dig och dina en fin jul
God Jul fina du

Kramar Sandra

Svar: Ja det är ju så livet är tyvärr lite upp och lite ner.Men som sagt nu ska vi njuta av julen och att vi får fira den med kära mamma och skämma bort henne ordentligt. Vi har handlat en massa gott som hon kan äta av.
Jag har precis klätt granen, men den får stå till sig lite innan jag tar en bild av den.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress