Linda

God morgon Lördag
Då var det Lördag redan då och vi har käkat en rejäl frukost med mannagrynsgröt, smörgås med stekt ägg och lite frukt till det. Så nu blir det en kopp te och lite data blipp innan jobbet 11:45-20:45. På jobbet är det tänkt att vi ska baka lussekatter och pepparkakor denna dag och sen ha lite fika mys med de som bor hos oss. Imorgon blir det Lucia fika. 
 
Så vad hittar ni på denna dag då?
 
Jag har hittat jätte fina sängkläder till spjälsängen från sleepo så jag ska ta mig en funderare på om jag ska köpa eller ej, de kostar ju lite mera men det är ju kvalitet förhoppningsvis. 
 
 
 
NG Baby Kronan Påslakanset Grå SpjälsängNG Baby Prick Påslakanset Rosa SpjälsängRätt Start Påslakanset för Säng Elefant RödRätt Start Påslakanset för Säng Elefant Rosa
 
NG Baby Påslakanset Stjärnor Grå JuniorsängRätt Start Påslakanset för Säng Elefant GråRätt Start Påslakanset för Säng Elefant Blå
Lite av de sängkläder jag sett som jag tycker är fina. 
Ha en fin dag.
 
Kram/ Linda 
Sandra

Grattis till en tjej <3 först skrev jag tjej för jag tycker absolut man kan ha marinblått till tjejer... och jag såg tofsarna sen tänkte jag njae det är nog en kille<3
Det rosa med elefanter var fint... spana in jollyroom dom har massa fint (tycker jag)

Ha det gott
Kram Sandra

Svar: Det var det som var lite meningen att blanda rosa och blått så man skulle få fundera på vad det var hehe. Ska bli jätte kul att få en liten tjej men hade blivit precis lika lycklig för en pojke. Jag har satt mig i soffan nu för att titta på tv efter en helg med jobb, men nu är det min tur att ta helg jag är ledig Måndag och Tisdag så det är skönt.
På Fredag blir det ultraljud igen för att se så alt är ok med lill tjejen där inne.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Sandra

Jag skriver som en kratta...jag menade att sängkläderna sa mig en kille och tofsarna en tjej..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress