Linda

Tisdag och nu är Julafton nära
Jag har kommit hem från Vårdcentralen nyligen så nu har jag fått stödskenor utprovade åt mig, hoppas att de funkar bara. Hon tyckte jag var väldigt svullen om mina händer så jag ska typ 1 gång i timman lyfta armarna över huvudet och pumpa med mina händer för att vätska ska vandra neråt så de kommer ut den naturliga vägen. 
 
Annars denna dag så kommer det inte hända så mycket ska försöka ge mig på att färga håret för nu är det inte roligt med den utväxten jag har, ser hemskt ut ftersom att jag färgade håret ganska rött och det är långt ifrån min naturliga hårfärg så utväxten som blir gör att jag typ ser gråhårig ut. 
 
Jag var förbi Ica Maxi efter att ha varit på Vårdcentralen för att hämta ut paket med lite mammakläder jag beställt, måste ta och visa er alla nya saker som flyttat in här.
Vi fick också idag hemleverans på det vi beställt från Ikea, så nu är det bara för mig och Andreas att montera ihop saker som ska vara i barnrummet och piffa lite till där inne. Jag väntar även hem mera saker att inreda med, men oj nu måste jag nog snart hålla hårt i plånboken så jag inte förköper mig på saker till bebis, men vi är så lyckliga för detta lilla mirakel och jag är ju lite av en inrednings fantast så det är ju bara sååååå kul att piffa till den nya lilla familjemedlemmen som ska komma <3 <3< <3 
 
Ska visa er mina inköpta saker i ett annat inlägg lite senare. 
 
 
Kram/ Linda
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress