Linda

Uppe i backen
Idag drog jag och sambon upp till backen här i Fjätervålen, sambon åkte skidor och jag satt inne på wärdshuset med ett stort glas varm choklad med grädde och som sällskap hade jag tagit med mig en bok att kunna sitta och läsa då sambon åkte skidor, eftersom att jag ju då inte gör det. 
Vi käkade riktigt bra mat där till lunch köttgryta och potatis det var jätte gott. 
Efter det så bar det av mot Idre där vi först var inne på skoter butiken och sambon köpte lite saker, sen drog vi till kurvans tyger där det har allt från kläder till tyger, man kan verkligen hitta det mesta där. Jag köpte mig ett par vantar då mina var allt för kalla sen blev det yllestrumpor och ett pa mys tofflor att gå runt med i stugan.
 
Vi har precis kommit in från bastun och tagit en dusch så nu sitter vi och kollar på film och har tänt en brasa, så himla mysigt, ja givetvis så har vi ju tänt lite ljus med såklart. Jag tror allt att jag kommer sitta här tills jag går och lägger mig och bara vara, ta en kopp te, tugga på lite gott och bläddra i min nya inrednings tidning jag köpte Allt i hemmet. 
 
Jag bjuder på några bilder jag tagit under dagen, har dock inte blivit så många eftersom det varit kallt att vara utan vantar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var vad jag hade att bjuda på för stunden 
Kram/ Linda 
 
Sandra

Så vackert med all snö... Så skönt att bara få vara och strosa runt i mysbyxor

Önskar dig ett riktigt gott nytt år
Kram Sandra

Svar: Ja det är riktigt skönt att bara vara. Igår hade vi ett trevligt nyårs firande här med god mat och sen vid tolv slaget skickade vi iväg lite rislyktor.
Hoppas att du hade en fin nyårsafton med god mat och trevligt sällskap
kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress