Linda

Behöver lite hjälp av er som läser
 Jag behöver eran hjälp med vad man kan köpa till sambon på alla hjärtans dag
Har ni några bra tips, det behöver inte vara saker kan även vara upplevelser.
Här råder det absolut idé torka tro mig!
Så vore väldigt glad om ni kunde hjälpa mig lite ......
 
 
Kram L 
 
anette

Jag är skittråkig och köper alltid vaniljhjärtan eller choklad haha. Kram Anette

Svar: Okej ja det hade jag nog inte tänkt mig.Hoppas du haft en fin kväll
Kram Linda
Linda

Sandra

Jag eller vi är skittråkiga... vi köper ingenting till varann! fast vi har också kommit överens om att inte köpa något till varann..
Nope så den dagen firas inte

men kanske en massage, vad har han för intresse? köpa något som passar hans intresse! tröja, han vill säkert ha en snygg lampa eller ny matta hihi

Kram Sandra

Svar: Nja inredning är ju inte direkt hans stora intresse, men man kan ju köpa något sådant till honom för att man själv vill ha.Hoppas din kväll har varit bra
Kram Linda
Linda

Ramona

Vi köper egentligen inget alls till varandra, käkar lite extra gott bara. Kanske att jag köper lite choklad :) det brukar uppskattas.
Fint du har fått det. Kramen

Svar: Tack vi har med firat mera genom att gå ut och käka eller käka gott hemma, ibland har vi köpt present till varandra. Men i år kommer vi vara på svenska rallyt, så en romantisk middag för 2 blir svårt när vi ska dela hus med så där 8-10 till, så därför tänkte jag ge något detta år istället. Får se vad jag kommer på
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress