Linda

Borta bra men hemma bäst
Visst är det skönt att åka bort, men oj så skönt det är att komma hem igen, hem till det där man kan pyssla om dagarna med en massa olika saker, eller bara sitta uppkrupen i soffan med en kopp te. 
Hur känner ni för det här med borta och hemma?
 
Ikväll när jag kom hem så lagade jag till en smarrig middag med lax, det var riktigt smarrigt tyckte både jag och mannen. Saknade dock lite räkor, det glömde jag bort att ta fram.
 
Men nu ska jag fortsätta att blippa runt ute på nätet innan jag ska krypa ner för att sova.
 
Kram L
 
 
 
anette

För en hemmafis som mig så är det alltid jättegott att komma hem. Önskar dig en fin måndag. Kram Anette

Svar: Ja jag tycker också om att komma hem efter att ha varit borta en sväng.Önskar dig med en fin Måndag
Kram Linda
Linda

Therese Bjärstig

Jag är en hemmaråtta, trivs i mitt hem, men gillar att åka bort, men mest för den sköna känslan att sedan komma hem igen ;-D

Svar: Ja men det har du nog rätt i....Ha en fin Måndag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress