Linda

Hej mitt i veckan
Japp nu har vi kommit till Onsdag då och vi går mot helgen med stormsteg, i helgen kommer jag få besök av min kära vän M som kommer hit på Lördag och stannar till Söndag, så det kommer bli lite god middag och vin.
I dag har jag gått inskoning 7-15 och imorgon kör jag kväll igen och på Fredag så är det kort dag 7-13:30 sen tar jag helg.
Ikväll så fick det bli lite lax till middagoch det var riktigt gott. Så nu så här efter middagen och man är mätt i magen så tänker i alla fall jag spendera min kväll i soffan tittandes på tv och kanske dricker jag 1-2 chailatte ( tjejlatte ) som min sambo kallar det. Jag håller också på att tvätta, jag lyckades hitta lite energi efter maten efter att ha varit riktigt trött efter jobbet, så jag har faktiskt legat och sovit en stund.
Har ni haft en bra dag/ kväll dennna dag?
 

 
 
Kram L 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MATILDA

mums! :D

Svar: Ja det var jätte mumsigt Kram Linda
Linda

Anonym

Vilken mysstämning därhemma! :)

Svar: Tack så mycket , tycker om att mysa till det massor och ofta. Ha en härlig helg
Kram Linda
Linda

Anonym

...mvh housebyalake.com

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress