Linda

Kvällens middag
Idag så fick det bli pulled pork till middag riktigt smarrigt.
 
Mitt jobb pass 14-18 flöt förbi väldigt fort skönt skönt, för jag har lyckats få huvudvärk som jag nu hoppas inte utvecklas till migrän. Det var jätte längesen jag hade migrän nu och jag är glad för varje dag som går utan att jag har det. Min tanke är att krypa upp i soffan snart med en mugg te och en skön pläd och sappa bland kanalerna tills jag hittar någon bra, jag ska även tända en massa ljus så det blir riktigt mysigt, kanske ska jag ta och poppa popcorn eller ta lite chips, måste bryta alla sötsaker jag käkat nu denna vecka, det är katastrof ju. 
 
Ja ja jag bjuder på en bild från middagen:
 
 
Kram L 
 
 
Anette

Det ser gott ut. Usch för migrän..... Kram Anette

Svar: Det var smarrigtSom tur var så släppte huvudvärken så jag klarade mig från migrän denna gången.
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress