Linda

Måste bara visa
Vad som finns i paketet som ligger på Ica Maxi och väntar på att bli upphämtat av mig......
Dessa 2 sen även ett par jeans som verkar vara slutsålda detta hittas på http://www.hm.com/se/department/sale
De 3 saker jag köpt kostar endast 419 kr helt ok pris för ett par läderimiterade byxor, ett par jeans och en skön fluffig tröja.
Kram Linda 
Rose-Marie

Snyggt. Hur blev håret med nya färgen?

Svar: Åh det blev jätte bra med nya färgen, det är ju väldigt mörkt, har ingen bild på det vad jag vet så jag kan visa men det kanske kommer.Kram Linda
Linda

Martin

Håller med föregående talare. Jag säger som min mormor alltid sa: "En hårfärg är mer än bara en färg, det symboliserar en livsstil".


Svar: Ja det kanske det är har aldrig tänkte på det så. Men jag är jätte nöjd med nya färgen och trivs med att vara riktigt mörk.
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress