Linda

Roligt telefonsamtal
I morse fick jag ett trevligt telefon samtal från en chef här i stan som ville erbjuda mig ett vikariat dock bara till Maj men vad sjutton jätte bra att ha ett schema att gå på så kan man planera de månaderna i alla fall. 
Så jag ska träffa chefen på Onsdag morgon 8:30 innan vi åker iväg på svenska rallyt från den 11-15 februari, sen lät det som att om jag nu är intressant för chefen så börjar jag på nya stället Måndag 16/2 så det är bara att ladda om direkt för ett nytt ställe.
Känns rätt så bra att jag avslutade mitt vik i Torshälla från och med den 1/1 och får ett nytt kanske den 16/2 men nu inne i Eskilstuna så man slipper stuffa till Torshälla igen. 
Och på denna härliga nyhet så har vi också ett strålande väder här i stan idag med, det är jätte vackert, man får energi och det kan jag behöva efter min migrän som började i Lördags kväll och sitter i lite nu med, men imorgon så är det säkert helt återställt igen.
Ha en fin Måndag 
Kram Linda 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress