Linda

En vanlig dag då jag är ledig
Ja vad gör man de dagar man är ledig just denna dag blev så här 
 
Kl: 10 klev jag upp hade tänkt gå upp 9 men när klockan ringde så var jag så trött så jag ändrade larmet och somnade om på stört
Kl : 11 så hade jag börjat plocka in alla saker i min röda skänk som jag blev tvungen att ta ut då vi skulle flytta den, för den är grymt tung. Passade på att dra igång diskmaskinen.
Kl: 12 Höll jag på att rensa i den vita byrån och bar in den till " blogg rummet " 
Kl: 13 kom jag på att man kanske skulle äta något denna dag. Passade även på att dra igång en maskin med tvätt
Kl: 13:30 så käkade jag pytt i panna och stekt ägg
Kl: 14 så dammade jag av överallt i huset 
Kl: 15 så satte jag mig ner med en kopp te och lite go fika och snackade med min kära sambo A över skype. 
Kl : 16 ( snart ) så sitter jag fortfarande vid datorn och läser bloggar jag följer och är inne på kopp nr 2 med te. 
Sen vad kvällen har att erbjuda är bland annat städning och matlagning, sen en dusch och sen blir det att sjunka ned i soffan och glo på tv eller något sådant, ja fast innan det ska vi kånka ner mitt köksbord till källaren.
Nu ska jag ta och fixa med tvätten och dra igång maskin nr 2 
Sen ska jag tömma diskmaskinen. 
Ja detta var en helt vanlig dag hos oss på stigintilloss.
Kram L 
anette

Vad roligt att läsa om en av dina dagar. Kram Anette

Svar: Ha ha tänkte berätta lite om hur mitt liv kan se ut rätt så ofta. Man måste ju testa lite nytt ibland på bloggen
Ha en fin kväll.
Nu har jag landat i soffan med lite dipp och chips, det är ju trots allt lill Lördag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress