Linda

Fredagens middag
Vi var och handlade förut på Ica Maxi och om man säger så, så är man ju inte direkt ensam där en Fredag kväll vid 16:30 ca. 
Men idag gjorde jag i alla fall lite smarrig lax till middag. 
Och lite hall mys 
 
 
 
Kram L 
 
 
 
 
 
anette

Vilken härlig byrå du har i hallen. Kram Anette

Svar: Tack den är ärvd efter min mammas moster, var brun från början sen målade jag den vit och sen ville jag ha den riktigt röd, men jag funderar på att måla den antingen grå eller vit igen. Kram Linda
Linda

MADDISENJ.SE

Hehe kan tänka mig att det var några fler än ni på Ica maxi ;) så fint det blev i hallen!

Svar: Tack jag tyckte att den gjorde sig ganska så bra i hallen.Nu har vi precis kommit hem efter att ha firat svärmor, vi kanske ska träffa grannarna senare
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress